ik heb ff een vraagie? ben hier nieuw zo als jullie kunnen zien.
heb een vraag over een inham in een motorkap, als je nou zo iets maakt hoe los je de probleem op met water die erinkomt anders?
mijn vraag is eigelijk hoe wordt dat precies gemaakt......?
Ja ok dat begrijp ik wel, maar wat eigelijk mijn vraag is hoe het onder de moterkap wordt afgewerkt?
Komt er gewoon regen zo op de motor of wordt dat opgevangen en eronder wegebracht...maar als het de laatste is snap ik niet hoe want anders komt er weer geen lucht bij je openluchtfilter....
Willy wrote:Tja lijkt mij niet al te lekker voor je bedrading en op je luchtfilter is helemaal niet goed je moet zeker geen water in je cilinders krijgen !
Maar op je motorzelf lijkt mij (verbeter als ik het fout heb) niet gek veel kwaad kunnen alleen voor je bedrading lijkt het me niet goed.
Gegroet Willy
Die paar druppels water kan helemaal geen kwaad in je cillinders, er zijn zelfs auto's geweest met water injectie. Werdt standaart een minimale hoeveelheid water met het brandstof mengsel geinjecteerd. Of het vermogenwinst geeft of een lager brandstof verbruik, zou ik niet weten. Heeft in ieder geval een koelende werking, plus dat stoom enorm uitzet
Ow mensen heb nog een vraag, weet iemand misschien een site of zo iets waar je leuke dingen kan kopen voor 626 maar niet voor een coupe maar voor gewone...
http://www.pakfeifer.com
Deze zijn het mooiste vind ik, alleen de wagen waar ze op zitten vind ik gaar, maar met een mooie donkere kleur staat het wel strak denk ik.
die ga ik plaatsen samen met die "Shogun" spoiler, kost wel een hoop centjes complete Body kit kost rond de 1500 euro, dan nog spuiten en andere zooi :-)
ik denk dat het met deze kleur ook mooi kan staan, maar die wieldoppen zijn gewoon gruwelijk fout i.c.m. een bodykit... en dat ehh verstoort het beeld nogal
vind ik juist het goede van pakfeifer! ze gooie de kit op een zoon standaard mogelijke auto die niet verlaagd is of iets dergelijks!! kan je teminste echt zien wat de kit doet!! andere merken schroeven zoon kit op een zwaar verlaagde auto en dan kijkt het echt dik en dan bestel je zoon kit hang jem aan je wage hangt je voorbump nog een meter hoog van de grond!!
plaatje met wieldoppen oogt natuurlijk wat minder maar vind het wel het eerlijkst!