PaulK626modifyer wrote:Ik kan aan 2 mistlampen komen die in goede staat verkeren. Ze kosten 100 euro. Nieuw bij de dealer zijn ze 520 euro.
Denken jullie dat dit een redelijke prijs is of veel te veel. Ze zijn bijna niet te vinden.
waar dub je nog over?! wie mooi wil zijn moet pijn in zijn portemonnee lijden... gewoon doen, goedkoper wordt het niet denk ik..
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé opGAS Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
hoe kan je zien of de bekabeling er al ligt? anders duik ik vanavond ook ff onder de kap, heb nl. al eens wat rondgeneust aldaar, maar kon niet echt iets vinden. misschien verdekt opgesteld?
maar als je nog een setje weet te regelen hou ik me aanbevolen
Bij deze maak ik bezwaar tegen de door u opgelegde naheffingsaanslag parkeerbelasting. Deze naheffing is door of namens u, met nummer 6999 en betalingsnummer 2409200412458403, opgelegd op 24 September 2004 op de Landsraderweg te Gulpen, waarvan een kopie is bijgevoegd.
Ik maak bezwaar tegen deze aanslag omdat ik in tegenstelling tot hetgeen u stelt heb voldaan aan mijn betalingsverplichting. Ten bewijze hiervan zend ik u een kopie van mijn geldige parkeervergunning voor de sector E-P3b Sophianum op.
Enige verwarring is misschien ontstaan, daar de parkeervergunning niet aan de bestuurderskant, doch aan de passagierskant, van de Volvo met kenteken NS-VS-93, duidelijk zichtbaar is geplaatst. Mede doordat de vergunning is bevestigd met een strip velcro is het hoogst onwaarschijnlijk dat deze niet, of nauwelijks zichtbaar is geweest voor de controleur.
Hoogachtend,
XXXXXXX
Even aanpassen en wegsturen! Deze krijg je gratis van me, normaal moeten mensen ervoor betalen! haha