Als ik het goed heb, heb je ook remschijven en klauwen achter. Voor die klauwen zijn dacht ik wel revisisetjes te krijgen alhoewel er ook imitatie remklauwen te krijgen zijn. Het handremgedeelte gaat namelijk ook vaak vast zitten. Bij mijn stage bij een mazdadealer moest ik bij een grote beurt altijd de complete klauwen loshalen en gangbaar maken. Dat voorkwam problemen later.
Guido
Remcilinders.
-
young_einstein
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
rem alidingen gaan zomaar niet stuk! natuurlijk voor de zekerheid wel ff kijke voordat je een klauw besteld! revisie setjes voor achterremklauwen zijn in mijn ogen leuk als heyt om een vastzittend handrem mechanisme gaat! bij lekkende zuigers zou ik er een andere (mischien sloop) klauw opzetten! zoveel werk is dat trouwes niet hoor!
mat zwart roeleerd de pan uit!

-
young_einstein
ik moest mijne vervangen voor de APK, want hij zou wel eens kapot kunnen gaan ( ja over 10 jaar ofzo!, eikels) maar goeddak zonder bak wrote:rem alidingen gaan zomaar niet stuk! natuurlijk voor de zekerheid wel ff kijke voordat je een klauw besteld! revisie setjes voor achterremklauwen zijn in mijn ogen leuk als heyt om een vastzittend handrem mechanisme gaat! bij lekkende zuigers zou ik er een andere (mischien sloop) klauw opzetten! zoveel werk is dat trouwes niet hoor!
het kan zijn dat er erkens bij een koppeling een scheurtje zit ofzo,gewoon nieuwe olie er in en remmen, dan zie je van zelf waar het er uit spuit
- Barry Smits
- Mazda 626 Lord
- Type 626: 6 GY 02-07 (wagon)
Als ik me goed herinner, was het voor de MX destijds HFL 70,- voor een setje (achter remklauwen).
Wil je het zeker weten, moet je even de dealer bellen of een automat-zaak.
Wil je het zeker weten, moet je even de dealer bellen of een automat-zaak.
Trust me, I know what I'm doing.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.